söndag 18 oktober 2009

Vill du se en stjärna, se på mig, trall la la....

Jantelagen har fått en enkel biljett ut från mitt liv, så jag gjorde nåt jag nästan inte trodde var sant. Det ska vara en foto-festival här i stan nu i slutet av oktober. Jag har försökt hitta info om den, men har inte funnit nån. Läste plötsligt på fotoklubbens hemsida att mna kunde skicka in foton till en jury som skulle se på dom och sen välja vem som fick bidra till en utställning under festivalen. Så jag skyndade mig att skicka in flera foton, samtidigt som jag registrerade mig som medlem i fotoklubben, för det var ett krav för att få vara med. Medlemsavgiften blev betald samtidigt som jag skickade in flera foton, fegade lite första rundan. Skickade fem bidrag, och får ha med TRE på utställningen!!!! Skiter i att det blev så att alla som skickade in får vara med.
JAG SKA VARA MED PÅ UTSTÄLLNING!!!! Och inte var och hur som helst, utan i A2-format i butikfönster mitt i centrum. Behöver väl inte säga att jag är glad :-)

5 kommentarer:

Aggie sa...

Bra for deg! Man ska vise frem det man er stolt over. Så det så!
(men jeg trur jeg drar grensen ved sparkebusker for voksne;-)

Chrissan sa...

Härligt!
Grattis från en stolt storasyster!

Lillasyster sa...

Grattis systeryster! Det är ju skitcoolt!

Emigranten sa...

Men Aggie da, jeg som hadde tenkt å ha sparkebukse ved åpninga av utstillingen. Hva skal jeg nå ha på meg ;-)))))

Emigranten sa...

Tack systrar!