torsdag 17 juni 2010

Ingen ska säga att jag är kravstor

Jag har sett på mig själv som en ganska kravstor person, och det gäller det mesta. Men idag kände jag mig helt nöjd med att traska runt på stora matbutiken i två timmar. Problemet är att de inte bara har mat, är en stormarknad med kläder, köksprylar, cyklar och diverse annat som jag inte kan låta bli att kika på varje gång. Tror kanske inte att jag tyckte det var så superspännande att handla, utan mer det att jag hade god tid, slapp springa igenom hela stora butiken den här gången.
Väljer att tro att det var därför det var kul att handla idag, och inte det att jag harr ett så tråkigt liv att en enkel tur till en stormarknad är allt som ska till.
Men det är väl egentligen skit samma. Jag hade en bra eftermiddag. Punktum.

Inga kommentarer: