söndag 3 maj 2009

Det är vår i luften

Nu börjar det vara dags att leva upp till bloggens navn och få tankarna att vakna från vinteridet. Problemet är att jag inte känner att jag vaknat riktigt än. Kroppen verkar vara på efterskott hela tiden. Kanske måste jag sätta mig själv på ett strängare schema, träna mer, sova mer och mer av allt annat som kan ge mitt energikonto en rejäl insättning. Som tur är har ryggproblemet släppt. Tigerbalsam gjorde susen. Nu måste jag bara hitta ett sätt att gå promenader som inte ger ryggsmärtor. Får hoppas att elljusspåret har smält fram. Vill inte gärna gå miste om mina promenader med min fyrbenta vän. Imorgon blir det styrketräning och sen får vi se om jag kan fortsätta på den vägen resten av veckan. Rapport kommer.

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Skaffa dig en shaktimatta mot ryggen! ;)

Aggie sa...

Jadu, hvad som er løsningen på "energiproblemet" kan man ju lure på. Du får gjerne gi meg beskjed hvis du finner noe mirkalemiddel. Jeg sliter litt her også...Det største offeret har blitt min make. jeg er tidenes dåååååårligste kjærest for tiden. Prioriterer jobb og datter.