tisdag 28 oktober 2008

Se upp, här är jag!

Med risk om att bli stämplad som härmapa (förlåt storasyster), kastar jag mig ut i bloggvärlden.
Känner mig som en "30-yearold cybervirgin", har precis funnit ut hur Facebook fungerar....men det e aldrig försent att lära nåt nytt. Vill oxå informera om mina språkproblem som omärkt smyger sig in när man minst anar det. Efter sex år här uppe i Nord-Norge, vet jag inte alltid vad som är vad. Men hallå!!! Vem skriver egentligen fin gammaldax svenska längre.

Vill oxå varna alla som bara vill läsa om bantning och min jakt på den perfekta kroppen, e ni beroende av att läsa om det har ni kommit till fel blogg. Självklart är jag en av dom som gärna skulle byta ut lite fett mot fina muskler, men ingen ska behöva läsa om det. Jag gillar inte temat, så varför pracka på nån annan det ,inte ta illa upp storasyster, du får ta alla kroppsbyggarna.

Tänker spara våra olikheter som systrar till nästa blogg, kan ju inte dela ut alla julklappar på en gång.

Tack för att ni läste dagens skriblerier och hjärligt välkomna tillbaka!

1 kommentar:

Chrissan sa...

Kul att få ta del av dina tankar o din vardag. Är ju lite dåliga på att höras av... Kram!