fredag 2 januari 2009

Redan 30

Fattar inte vad som har hänt, men jag fyller tydligen 30 år på tisdag. Hur jag har hunnit hit på nåt som känns rekordfart är i sig ett mirakel med tanke på att jag helst färdas i snigelfart.
Men på tisdag är det dags. Känner ingen panik över att passera ett decennium till, bara en bekräftelse på den ålder som jag har känt mig hemma i sen länge. Jag har ju varit vuxen i huvudet sen länge, nu får jag bara det bekräftat på papper oxå. Det ända negativa är väl att jag nu måste kryssa i rutan för 30-40 år istället för 20-30 år. Men det är ju värre för maken som snart måste kryssa i rutan för 40-50 år. Länge leve skadeglädjen!

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Har ni extra kuddar etc så det räcker nu då!? ;)

Och du vet åldern har ingen betydelse...man är inte äldre än vad man känner sig...;0)

Och inför din födelsedag har jag pysslat lite idag... Nyfiken!?

Aggie sa...

Ha en skikkelig fin bursdag, med søstra di og alt!