lördag 18 april 2009

En lång kall dag

Idag har fotofingret fått jobba. Men det är inte där jag har ont efter en hel dag på fötterna. Ryggen har sagt klar tifrån vad den menar om att jag är ute på eskapader en hel dag. Man skulle inte kunna tro att jag bara är 30, känns mer som 130. Strunt samma. Var en härlig dag tillsammans med andra fotofanatiker. Vädret kunde ha varit bättre, blåste småjävlar emellanåt, och många foton var bara en sörja pga snöflingor som envisades med att attackera oss med jämna mellanrum. Känns dock i ansiktet att jag varit ute en hel dag, så lite solbränna blev det nog. Nu är det bara att njuta av resten av kvällen, med taco och rödvin på menyn. Imorgon ska säkert kameran fram igen och jakten på det perfekta fotot fortsätter.

3 kommentarer:

Aggie sa...

Håper du legger opp et foto, du er riktig fornøyd med!

Emigranten sa...

Har tenkt å legge ut en del foton, skal bare finne ut hvordan jeg kan copywrite-beskytte dem. Vil ikke at noen skal kunne bruke dem uten min tillatelse.

Aggie sa...

Venter her jeg;-)