torsdag 16 april 2009

Tror jag glömmer den här veckan

Den här veckan har varit en sån där onödig vecka som man bara kunde har hoppat över. JAg har varit trött från det jag kliver ur sänger och helt till kvällen. Men när jag lagt mig har jag haft svårt att somna. Förstå det den som kan. Med tröttheten kommer huvudvärken. Den blir inte bättre av veckans jobbfrustration. Var inte långt ifrån att datorn fick sig en flygtur ut på parkeringen efter min pratstund med nuvarande chef. IQ fiskmås typ. Kunde lika gärna ha pratat med trollet, hun har mer vettigt att säga.

Men imorogn är det ledig fredag och det spås storm och snö ute. Så om nån letar efter mig, kan jag kontaktas efter kl tolv, när jag kanske har fått dököttet ut av sängen och upp i soffan för veckans såpoperaorgie. Eller kanske kan jag släpa mig upp kl halv tolv, då får jag med mig Dr Phil i tillägg. Den som lever får se.

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Önskar dig en bättre dag i morgon!
Hade en pestig dag igår, med fetångest...

Aggie sa...

Eller bare se at man lever;-)Håper du får en veldig mye bedre helg. Jeg har arbeidshelg, jeg...