lördag 25 april 2009

Uppe med tuppen

Vad är det med vårat fantastiska lilla troll som gör att hon kan sova länge måndag till fredag, men bara nån nämner ordet helg så är det uppe med tuppen. Eller som idag till och med innan tuppen har tänkt på att börja gala. Kl 06.25 hörde jag en söt röst som ropade: Mamma jag har sovit färdigt! Försökte föreslå att hon kunde komma in i dubbelsängen och se på tv. Nice try! För henne betyder det att vakna att man måste gå upp i vardagsrummet och se på tv. Behöver väl inte säga hur mycket jag längtar efter den dagen hon går upp dit utan att vi måste vara med........

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Milian vaknade också halv 7...var bajsnödig. Fast han gick upp själv sen och tittade på tv:n...

Emigranten sa...

Så ska det vara! Men jag fick åtminstone henne till att vara med mig i dubbelsängen på em så att jag fick vila.