fredag 6 februari 2009

Man glömmer fort

Idag har jag varit helt slut. Kroppen har inte klarat nåt mer än det allra mest nödvändiga. Att gå till affären var ett helt äventyr. 'Så kan det gå när man jobbar för mycket', verkar det som om kroppen vill säga till mig. Anade inte att jag skulle bli så här trött av att jobba de extra dagarna förra och den här veckan. Det var så illa att t.o.m. chefen ville att jag skulle hålla mig hemma idag. Hade faktiskt glömt hur det känns att vara så här sliten. Det här bevisar bara det jag egentligen redan visste, att jag bara klarar mina 40% och även då kan det vara för mycket en del dagar. Blir spännade och se vad resultatet blir nu när jag ska få hjälp med att klara av det att vara tillbaka i arbetslivet. Började bra iallafall med det mötet jag var på i onsdags, trevlig och kompetent rådgivare. Vi tränade faktiskt pilates tillsammans före jul. Var tyvärr så utsliten igår att jag inte ens orakde ta mig till veckans yogapass.
Men imorgon är det en ny dag och på måndag börjar en ny vecka. Då får jag en ny chans att ta bättre vara på mig själv och mina resurser.

Inga kommentarer: