tisdag 24 februari 2009

Nu närmar det sig

Nu är det inte många timmar kvar till jag äntligen ska få göra nåt konkret med mitt fofograferingsintresse och få utveckla mina relativt utvecklade kreativa sidor. Får bara hoppas att han inte säger att jag lika gärna kan köpa mig en engångskamera och bara fota solnedgångar och sånt annat trams. Jag tycker iallfall att jag är ganska duktig, behöver bara få hjälp med fininställningen. Ingen idé att knata runt med en stor fin kamera om alla foton oavsett är suddiga eller för mörka. Sänder med detta ut en varning till alla kameraskygga personer som rör sig i min närhet. Ni är alla från och med nu potensiella offer för att få en snikande känsla av att nån fotar er. Men ta det lugnt. Jag säljer inte fotona till Se&Hör...........bara till VG och Aftonbladet :-)

1 kommentar:

Chrissan sa...

Tur att vi inte bor så nära då. Fast det blir kanske desto värre när vi väl ses?;)