lördag 13 december 2008

Fest på jobbet

Äntligen har jag fått kollegor som är så trevliga att jag vill vara med på fest tillsammans med dom. Hade glögg- och pizzafest igår direkt efter arbetsslut. Festade från halv fem til halv tolv. Då tyckte jag att det räckte. Hade hunnit med två muggar glögg, tre bitar pizza och oväntat många glas rödvin. Drack oxå en drink med oavklarat innehåll, var nåt blankt i flaskan och de som varit med förut sa att jag inte skulle bry mig så mycket om vad som stod på etiketten. Smakade farligt lite sprit. Men nog om det. Var en himlans trevlig fest med otroligt trevliga människor. Blev t.o.m. inbjudet till att vara med i firmans bowlinglag, utan att de en gång visste om jag kan spela. Det viktiga är tydligen att delta, inte att vinna, så det kan gott hända att jag blir med nån gång. Nu väntar det å se om nån vågar prata med mig i nyktert tillstånd på tisdag.

Inga kommentarer: