onsdag 4 mars 2009

JAG ÄR STOR TJEJ!

Vårat troll har kompleks nu för tiden. Hon tål inte att bli kallad för liten. Blir rasande.
Hon hjälpte mig med att rulla ihop alla mattor igår kväll och för varje matta sa hon: ' Jag kan rulla själv, jag är stor tjej'. Jag var då tvungen att för varje gång bekräfta detta statement. Vid middagen berättade hon att nån på dagis sagt att hon är liten, och det är hon ju fysiskt sett, men det går hon inte med på. '*** sa att jag är liten, men jag är stor tjej'. Blir säkert nåt hon kommer att basunera ut många gånger den kommande tiden. Och vi får väl hålla med lika många gånger för att hon ska vara nöjd.

1 kommentar:

Chrissan sa...

Känner igen det där.
Milian kastade ju till och med ut pottan nyligen...och man får ofta höra att han inte är nån liten kille utan stor! ;)